duminică, 18 noiembrie 2012

Creaza-ti o identitate !

Cred ca cel mai important lucru atunci cand ai o afacere este sa ai si o identitate bine coturata. De fiecare data cand am fost la targuri am observat fiecare designer in parte, stilul abordat, gradul de dificultate in realizare al biuteriilor ...si cea mai clara concluzie pe care am constientizat-o a fost ca in vanzari este foarte importanta IDENTITATEA.

Pentru ca nu sunt in niciun caz un exemplu o sa va prezint ca exemplu blogul Alexandrei de la "happyaccesories". Alexandra a castigat un giveaway organizat de vixubiju si s-a ales cu o identitate noua (superba) care ii vine ca o manusa. Daca va place ceea ce vedeti in imagine puteti apela la VixuBiju.

Sper ca intr-o zi sa am si eu o noua identiate... :) Momentan, din lipsa de timp, m-am multumit doar cu niste etichete  personalizate ( pe fuga) .Este prima oara cand apelez la serviciul unei firme specializate. Etichetele ( carti de vizita) au fost realizate de Keane Design. Sunt foarte multumita de serviciile oferite de ei si au foarte multe reduceri (urmaritii pe facebook).
Recunosc ca eu nu am facut decat sa las un mesaj in care sa le spun numele blogului, de restul s-au ocupat ei.

Voi cum va prezentati ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More