marți, 7 iunie 2011

Zodii si talent

Nu stiu cat putem crede in puterea zodiilor, insa in cazul meu este adevarat (zic eu:P). Balanta este o  zodie guvernata de planeta Venus, planeta responsabila cu talentul si inclinatiile artistice. Nu am avut timp sa citesc chiar pentru fiecare zodie, dar in cazul meu in toate horoscoapele scrie la fel : are multiple inclinatii artistice, în orice mediu social si functie s-ar afla preferand întotdeauna sa-si decoreze încaperea si sa se înconjoare cu obiecte frumoase sau cu opere de arta.

Am citit pe un blog un mic studiu care enumera artisti, zodia sau ascendentul si un mic clasament al zodiilor cu talent. Printre este, Venus este fruntasa. (mai multe aici).

Venus este o planeta feminina, benefica in general, din categoria planetelor cu influenta directa asupra vietii individuale. Vibratia sa inspira romantismul, simtul frumosului si inclinatia spre relatii sociale

Bijuteriile zodiei ( in afara de cele care reprezinta clar semnul balantei ) sunt cele cu pietre semipretioase recomandate, cum ar fi : acvamarin, amazonit, ametrin, aventurin, carneol, citrin, coral, crisolit, crisopraz, cristal de stanca, cuart fumuriu, cuart roz, diamant, Iolit, jad, kianit, lapis lazuli, lepidolit, malahit, morganit, obsidian mahon, onix, opal, opal negru, peridot, piatra lunii, piatra sangelui, piatra soarelui, rubin, safir, sardonix, tanzanit, topaz, turmalina bleu.Talisman norocos: Opal, Sardonix, Crisolit. Recomandabil: PIETRE VERZI.

Metal caracteristic:cupru. 

Am realizat aceasta postare dupa un concurs diva care se bazeaza pe horoscop si pe creatii artistice. Daca sunteti ca si mine, puteti sa verificati cum va merge in fiecare zi aici: Horoscop balanta.

Voi ce zodie sunteti si cum va intelegeti cu Venus si cu inclinatiile artistice?
Astept parerile voastre :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More