miercuri, 25 mai 2011

Sfaturi utile pentru participarea la un targ - vara

Vara este cel mai asteptat anotimp pentru fete deoarece majoritatea isi scot la purtare toate accesoriile. Este perioada in care clar fiecare simte nevoia de putina culoare, un accesoriu cat de mic pe care sa si-l asorteze cu explozia de culori care il inconjoara.

Vara se desfasoara si cele mai multe targuri in aer liber: in parcuri, in curtea muzeelor sau la diferite festivaluri si targuri.

Am fost si eu la cateva targuri vara, asa ca imi permit sa va dau cateva sfaturi:
- chiar daca e luna cea mai inflacarata, nu strica sa aveti la voi o umbrela sau o folie din plastic ( se gaseste in supermarket- 4x4 - ocupa foarte putin spatiu stransa ) - in caz de vine vreo furtuna neasteptata.
- palarie de soare - umbrela mare de soare ( daca nu va dau organizatorii cort- intrebati la inscriere);
- crema de protectie - chiar daca aveti un loc la umbra in care stati, e posibil sa stati si in soare sa mai aranjati produsele si 30 mnt sunt suficiente....
- scaunel si evantai - vara aerul poate deveni irespirabil intr-un parc, la soare ( am patit-o in Herastrau, pe insula Trandafirilor)

Cea mai utila dupa parerea mea : FOLIA DIN PLASTIC  pe care sa o infasurati in jurul standului/mesei- pentru o furtuna neasteptata sau o ploaie, va salveaza produsele. Eu am prins doua furtuni la targuri: in Herastrau a inceput vantul sa ne zboare corturile si am apucat doar las standul la pamant ,sa intind folia si sa ma las jos langa stand sa astept sa inceteze furtuna :). Aceasi folie m-a salvat si la Palatul Sutu, unde spre "norocul "meu stateam sub o cupola, dar acoperisul nu era bine izolat si pica peste tot. Am acoperit standul cu folia din plastic si am asteptat linistita sa se termine ploaia :).

Voi ce experiente ati avut vara? Astept comentariile voastre pentru a intregi lista de sfaturi :) Va pup !






2 comentarii:

Astept orice sfat din partea voastra. Hai sa-i ajutam pe cei care sunt la inceput cu cateva sfaturi utile :)

Buna,

Am scris pe blogul meu despre magazinele online si offline de unde imi fac aprovizionarea si daca crezi ca e oportun te rog sa scrii si tu, ca un schimb de experienta ca sa ne usuram munca (hobby-ul). Din mai multe ponturi, de la unii de la altii, poate reusim sa economisim mai mult. Linkul catre articolul meu este acesta: http://lahanulmaimutelor.blogspot.com/2011/06/de-unde-ne-aprovizionam.html

O zi buna,

MonkeyMade

Trimiteți un comentariu

Twitter Facebook Favorites More